Városlista
2025. augusztus 6, szerda - Berta

Hírek

2019. Június 18. 07:37, kedd | Életmód
Forrás: mti

Tovább nő a családbarát élmények internetes eladásának piaca

Tovább nő a családbarát élmények internetes eladásának piaca

Közel háromszor több családbarát élményt adott el tavaly az online kuponos kereskedelemmel foglalkozó piacvezető Bónusz Brigád, míg 2017-ben még csak 15 825 ilyen bónuszt értékesítettek, addig tavaly már 46 813-at.

Az idén tovább nőtt a kereslet, mivel január-áprilisban már 11 349 családbarát élmény adtak el, miközben a kosárérték 11,3 százalékkal emelkedett, és a több mint százezer vásárló átlagosan 10 623 forintot költött az oldalon.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital kutatása szerint idén a legnépszerűbb családos program a több ezer vásárolt bónusszal a 3D minigolfozás volt, a második pedig egy fővárosi fürdő gastro-wellness élményfürdőzése lett. Több ezer bónusz fogyott idén a különböző moziélményekből is: a 8D mozi és az exkluzív kialakítású mozik is az élen végeztek a családbarát programok között.

Sokan egyedülálló élményeket keresnek, a kereskedelmi oldal látogatóinak 45 százaléka új dolgokat akar kipróbálni, 2019-ben a legnépszerűbb bónuszok között végzett a barlangi paintball csata, az alpakasimogatás és a gravitációt legyőző trambulinozás.

Az oldal látogatóinak közel 70 százaléka utazásokat keres: a legnépszerűbb családbarát utazásnak tavaly is és eddig az idén is egy négycsillagos hotel wellness- és gasztroutazása bizonyult.

Egy korábbi felmérés szerint a vevők 67 százaléka azért vásárol kuponos oldalakon, mert így a legjobb áron jut minőségi élményekhez, 33 százalék szerint új dolgokat próbálhat ki, 28 százalék pedig bízik az itt kínált termékekben és szolgáltatásokban. Az adatok szerint azoknak a magyaroknak száma, akik az elmúlt 12 hónapban legalább egyszer már vásároltak interneten, eléri a 3,2 milliót. Ebből 1,8 milliónyian már kerestek fel kuponos oldalt is, ahol regisztráltak, de nem mindegyikük vásárolt. A Bónusz Brigád felületein eddig 1,5 milliónyian regisztráltak és 600 ezren vásároltak.

Ezek érdekelhetnek még

2025. Augusztus 06. 07:41, szerda | Életmód

Sziget - Jelentősen emelkedik a magyar fesztiválozók száma

Az idei Sziget fesztiválon a bérletesek és a napijeggyel érkezők között is jelentősen magasabb lesz a magyar látogatók száma. Külföldről Hollandiából jönnek a legtöbben, miközben a környező országok felzárkóztak

2025. Augusztus 06. 07:35, szerda | Életmód

Újraindul a Balaton kotrása

Kormányhatározat jelent meg arról, hogy másfél milliárd forintos keretösszegből újraindulhat a Balaton átfogó fenntarthatósági programja; a tó kotrását október végéig el kell kezdeni

2025. Augusztus 05. 07:44, kedd | Életmód

NKFH: csemege és paprikás szeletelt szalámit hívott vissza az Auchan

Az Auchan Magyarország Kft. visszahívta és a forgalomból is kivonta a 75 grammos kiszerelésű Auchan Kedvenc csemege és paprikás szeletelt szalámit nem jelölt allergén (szója) tartalmuk miatt

2025. Augusztus 05. 07:41, kedd | Életmód

Sziget - Megfelel a fesztivál a zajszintelőírásoknak

A szerdán kezdődő Sziget zajszintje bőven a határérték alatt van, ezt mutatták a III. kerületben eddig végzett mérések - mondta Kádár Tamás, a fesztivál főszervezője hétfőn késő este az MTI-nek.