Hírek
2016. Október 13. 10:43, csütörtök |
Belföld
Forrás: mti
Médiatanács: a TV2-n jelent meg a legtöbb szponzorációs üzenet

A legtöbb cég, szám szerint 107 a TV2 reggeli műsorát szponzorálta, s a csatorna időjárás-jelentése vonzotta a legtöbb szponzorációs üzenetet, összesen 10 ezer 288-at
- tudható meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság most publikált idei első féléves adataiból. Az MTI-hez csütörtökön eljuttatott összegzés szerint a legtöbb támogatott műsoridőt, 4 óra 12 percet vásárló cég a Fundamenta Lakáskassza volt, a leggyakrabban, 1746-szor feltűnő szpotot a Leier Hungária építőipari cég jegyezte 2016 első hat hónapjában.
A kilenc televízió programkínálatának vizsgálata során 996 támogató cég 1337-féle üzenete összesen 62 ezer 267-szer került adásba 557-féle műsorban, ami azt mutatja, hogy a reklámok volumene mellett eltörpül a támogatói üzenetek jelentősége.
Az elemzés szerint utóbbiak hosszának műsoridőre vetített aránya alulmúlta a tavalyi első féléves adatokat: az RTL Klubnál 0,95 százalékról 0,37 százalékra esett vissza, a TV2 esetében pedig 1,29 százalékról 1,21 százalékra.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Július 17. 07:45, csütörtök | Belföld
NAK és MAGOSZ: nem hagyjuk, hogy az Európai Bizottság tönkretegye a gazdákat!
2025. Július 17. 07:42, csütörtök | Belföld
Orbán Viktor: Brüsszel Ukrajnába akarja vinni az európai emberek pénzét
Brüsszel javaslata egy ukránbarát költségvetés, a célja pedig világos, mint a nap: Ukrajnába akarják vinni az európai emberek pénzét - jelentette ki Orbán Viktor miniszterelnök szerdán a Facebookon közzétett videójában.
2025. Július 16. 07:37, szerda | Belföld
Európa legjobban teljesítő bankjai között az OTP az S&P idei rangsorában
Az OTP Csoport a második helyen végzett Európa legjobban teljesítő bankjai között az S&P Global Market Intelligence 2025-ös rangsorában a tavalyi első helyezés után - tájékoztatta a pénzintézet kedden az MTI-t