Hírek
2020. Április 05. 18:01, vasárnap |
Életmód
Forrás: mti - illusztráció: pixabay
Különösen ajánlott most bevásárlólistát készíteni
Ajánlott bevásárlólistát készíteni, hiszen ezzel lerövidíthető a vásárlásra fordított idő, ami különösen fontos a koronavírus-járvány idején - hangsúlyozta a dietetikus az M1 csatorna vasárnap délelőtti műsorában.
Somogyi-Kovács Anita azt is mondta: az előrecsomagolt termékeket - mint például a joghurtot, tejfölt - hazatérés után érdemes áttörölni és rövid ideig kint hagyni az asztalon.
Más termékeknél - például húsoknál - fontos az alapos átfőzés, átsütés. A zöldségeket alaposan meg kell mosni, illetve meghámozni.
Mindemellett - még bevásárlás előtt - fontos otthon rendet tenni, alaposan fertőtleníteni a felületeket. Főzés előtt nagyon alaposan kezet kell mosni, a konyharuha legyen tiszta - sorolta a tanácsokat.
A mosogatószivacsban könnyen megtapadnak a baktériumok, ezért azt is ajánlott gyakrabban fertőtleníteni.
Somogyi-Kovács Anita arra is felhívta a figyelmet: nagy a veszélye annak, hogy ilyenkor unalmukban többet nassolnak az emberek. Ennek kapcsán megjegyezte, csoki helyett ajánlott például sárgarépát fogyasztani.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Október 24. 08:40, péntek | Életmód
Klasszikus zene és néptánc várja az utasokat a Liszt Ferenc repülőtéren szerdán és csütörtökön
Klasszikus zene és néptánc várja az utasokat a Liszt Ferenc repülőtéren október 22-én és 23-án - mondta el Kiss-Hegyi Anita kulturális kapcsolatokért felelős államtitkár a TV2 Mokka című műsorában szerdán reggel.
2025. Október 23. 08:46, csütörtök | Életmód
Megnyílt a Lumina Park a Palatinus fürdőben
Megnyílt a Lumina Park a Palatinus fürdőben, a Varázsvilág elnevezésű fénypark 2026. március 1-ig látogatható - közölte a A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. az MTI-vel.
2025. Október 23. 08:32, csütörtök | Életmód
Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre
A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről.
2025. Október 23. 08:32, csütörtök | Életmód
Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre
A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről.
